główna zawartość
artykuł nr 1

Komendant Straży Gminnej w Mykanowie ogłasza konkurs na stanowisko strażnika.Wymiar zatrudnienia ? 1 etat

http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />

Mykanów,  17.12.2008r.

 

 

Komendant Straży Gminnej w Mykanowie

ogłasza konkurs na stanowisko strażnika.

Wymiar zatrudnienia – 1 etat

 

 

 

1. Wymagania niezbędne :

 

- posiadanie obywatelstwa polskiego;

- ukończony 21 rok życia;

-  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych ;

- wykształcenie średnie ;

- 2 letni staż pracy;

- uregulowany stosunek do służby wojskowej ;

- niekaralność i nieposzlakowana opinia;

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;

- znajomość ustawy o strażach gminnych;

 

2. Wymagania dodatkowe :

 

- prawo jazdy kategorii B;

- doświadczenie zawodowe w organizacjach zapewniających bezpieczeństwo;

- ukończone szkolenie podstawowe strażników gminnych lub uczestnictwo w kursie ;

 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :

 Realizacja obowiązków strażnika gminnego, określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o strażach gminnych / Dz.U. z 1997r. Nr 123 poz. 779 z późniejszymi zmianami/.

4. Wymagane dokumenty:

- życiorys

- list motywacyjny

- kwestionariusz osobowy

- kserokopia dowodu osobistego

- świadectwo ukończenia szkoły

- inne dodatkowe dokumenty świadczące o  posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach

- dokumenty potwierdzające staż pracy, ewentualnie opinia z poprzedniego miejsca pracy

- informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności

- kserokopia książeczki wojskowej oraz oryginał do okazania

- zaświadczenie  o stanie zdrowia

 

  Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Staży Gminnej w Mykanowie , ul. Cicha 72  lub przesłać pocztą na ten adres z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko Strażnika Straży Gminnej w Mykanowie w terminie do 5 stycznia 2009r.

Aplikacje, które wpłyną do Straży Gminnej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane .

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą :

„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r.  o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami ) oraz ustawą z dnia 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1593 z późniejszymi zmianami ) ”.

 

5. Informacje dodatkowe :

- kandydaci zostaną listownie powiadomieni o terminie konkursu;

- oferty rozpatrzone negatywnie nie będą zwracane .

 

.

 

 

    Komendant Straż Gminnej  

 

mgr Dariusz Rowicki