Ogłoszenie o konkursie na Dyrektora Szkoły
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Wójt Gminy Mykanów na mocy zarządzenia Nr 8/2011 z 25 marca 2011r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej, Gimnazjum i Przedszkola
w Gminie Mykanów
ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Radostkowie, ul. Szkolna 1 , 42-233 Mykanów , który odbędzie się w dniu 15.07.2014r. o godzinie 09.00 w Sali Nr 5 Urzędu Gminy w Mykanowie .
1. Do konkursu może przystąpić nauczyciel mianowany lub dyplomowany , który:
a) ukończył studia magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danym przedszkolu, szkole lub
b) ukończył studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs
c) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela
d) w okresie pięciu lat bezpośrednio przed powierzeniem stanowiska dyrektora uzyskał
e) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku
f) nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26
g) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub o ubezwłasnowolnienie
i) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005r. Nr 14, poz. 114 , z późń. zm) lub w art. 147 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148, z późń. zm ).
2. Oferta kandydata powinna zawierać :
a) Uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Szkoły Podstawowej w Radostkowie.
b) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata ,
c) Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
- stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela, albo
- stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
- stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby nie będącej nauczycielem,
d) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. c,
e) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia , w tym dyplom ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
f) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
g) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne
h) oświadczenie , że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art.31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późń. zm)
j) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku o którym mowa w art. 7 ust 1 i ust.3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 -1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm)- w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły,
k) oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego- w przypadku nauczyciela,
l) oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego- w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
m) oświadczenie, że nie był karany karą dyscyplinarną o której mowa w art.76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – KN ( Dz. U. z 2006r. Nr 97, poz. 674, z późn. zm ) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym ( Dz. U. Nr 164, poz. 1365 , z późn. zm ) – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
n) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych- w przypadku osoby nie będącej nauczycielem,
o) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm ) - w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Radostkowie w terminie 14 dni od ukazania się ogłoszenia, na adres:
Urząd Gminy w Mykanowie, ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów – Biuro Obsługi Interesanta.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez: Wójta Gminy Mykanów.
Mykanów , dn. 16.06.2014r.
/Krzysztf Smela?
Wójt Gminy Mykanów