główna zawartość
artykuł nr 1

Ogłoszenie o przetargu na remont świetlic wiejskich

Mykanów: remonty świetlic wiejskich w Jamnie i Grabówce - 2 zadania
Numer ogłoszenia: 301498 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów , ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, faks 034 3288019 w. 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty świetlic wiejskich w Jamnie i Grabówce - 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w Jamnie ul. Kruszyńska 19/27 polegający na wymianie pokrycia dachowego i częściowej wymianie starych okien na PCV - zadanie nr 1 oraz remont świetlicy wiejskiej w Grabówce ul. Nadrzeczna 26 polegający na remoncie dachu oraz remont pomieszczeń łazienki - zadanie nr 2. Poszczególne zadania bliżej opisane są w punkcie 4.2. niniejszej specyfikacji . Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , przedmiary robót. Do zadań oferenta należeć będzie: urządzenie zaplecza placu budowy , przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż.; zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich , uporządkowanie terenu po zakończeniu robót wraz z wywozem powstałych odpadów. Zaleca się aby wykonawca przed sporządzeniem oferty zapoznał się na miejscu z obiektami będącymi przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji . W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.26.90-4, 45.42.11.32-8, 45.43.12.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie przynajmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu prac remontowych budynków o łącznej wartości tych zamówień minimum 100 000zł brutto .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia specjalnego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi ,ze dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia kierownikiem budowy, wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Osoba proponowana na ww. stanowisko musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub równoważne uprawnienia w przypadku wykonawcy spoza terytorium Rzeczypospolitej, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego , znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie, w przypadku gdy proponowana osoba nie posługuje się językiem polskim ,wykonawca na własny koszt zatrudni tłumacza języka polskiego przez okres realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować sytuację ekonomiczną i finansową tj posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1( składamy oddzielnie na każde zadanie) 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 ( składamy oddzielnie na każde zadanie pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. . Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie, aby: 1) Każdy z partnerów podmiotu występującego wspólnie oddzielnie udokumentował, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i art.24 ust.2 pkt,1 2) Partnerzy wchodzący w skład podmiotu występującego wspólnie w sumie spełniali wymagane warunki wynikające z art.22 ust.1 oraz w niniejszej siwz. 3) Podmioty występujące wspólnie jako konsorcjum muszą ustanowić swojego pełnomocnika i załączyć do oferty pełnomocnictwo. 4. Do oferty należy załączyć wypełniony harmonogram finansowo-rzeczowy dot. danego zadania - wzór harmonogramu stanowi załącznik do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy , jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami , leżącymi po stronie zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1 42-233 Mykanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Mykanów ul. Samorządowa 1 sekretariat 42-233 Mykanów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie ze środków unijnych PROW na lata 2007-2013 Działanie 4.1/413.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont świetlicy wiejskiej w Jamnie przy ul. Kruszyńskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje demontaż obróbek blacharskich rynien i rur spustowych ; rozebranie starego pokrycia dachowego z eternitu ; utylizacja eternitu; uzupełnienie i naprawa elementów konstrukcji drewnianej budynku; przemurowanie kominów ponad dachem; impregnacja środkami grzybo i owadobójczymi oraz środkami ogniochronnymi, wykonanie izolacji z folii paroprzepuszczalnej; zamocowanie łat i kontrłat pod montaż pokrycia z blachy powlekanej; wykonanie obróbek blacharskich rynien i rur spustowych ( rury i rynny z blachy powlekanej ) kominów i wiatrownic, wykonanie pokrycia dachu z blachy powlekanej; demontaż starej stolarki okiennej - drewnianej ; montaż nowych okien z PCV - 2 sztuki o wymiarach 1,9mx1,42m wraz z obróbkami i nowymi parapetami zewnętrznymi z blachy powlekanej ; wykonanie instalacji odgromowej. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić zamawiającemu dokument odnośnie utylizacji zdjętego eternitu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.26.90-4, 45.42.11.32-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont świetlicy wiejskiej w Grabówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje rozebranie obróbek blacharskich rynien - 42mb i rur spustowych 18,0mb, obróbek blacharskich 37,72mb nie nadających się do użycia z blachy ocynkowanej; rozebranie nieszczelnego pokrycia dachu z blachy płaskiej 219,45m2; konserwacja elementów drewnianych więźby dachowej środkiem owado , grzybobójczym oraz ognioochronnym; wykonanie izolacji z folii paroprzepuszczalnej; wykonanie pokrycia dachowego z nowej blachy powlekanej trapezowej w kolorze brązowym ; wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze brązowym - rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie ; demontaż starych drzwi wejściowych drewnianych i montaż nowych z PCV dwuskrzydłowych; demontaż 5 sztuk starych okien drewnianych a montaż nowych okien z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi z blachy powlekanej ; remont starego szamba polegający na wymianie rur PCV D 160, wymianę starych kręgów betonowych na nowe -5 kręgów o śr.1000mm, remont pomieszczeń łazienek ( wymiana muszli klozetowych 2 szt , umywalek - 2 szt wraz z bateriami, montaż nowych rur wodociągowych i kanalizacyjnych; wykonanie ścianek z karton gipsu i ułożenie płytek ceramicznych ( podłoga i ściany ) malowanie ścian; obsadzenie w ścianie drzwi do wc - 2 szt; wykonanie zadaszenia z poliwęglanuy nad wejściem głównym do budynku ;rozebranie schodów betonowych przy drzwiach wejściowych i wykonanie nowych z kostki brukowej, wykonanie instalacji odgromowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4, 45.26.19.10-6, 45.43.12.00-9, 45.42.11.32-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.