UCHWAŁA nr 13/III/2014 RADY GMINY Mykanów z dnia 10 grudnia 2014 w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 15 października 2014r na kierowników jednostek organizacyjnych
RADY GMINY Mykanów
z dnia 10 grudnia 2014
w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 15 października 2014r na kierowników jednostek organizacyjnych
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.) oraz art. 229 pkt 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.),
Rada Gminy Mykanów uchwala, co następuje:
§ 1
Uznaje się za niezasadną skargę Pana Adama Szulca z dnia 15 października 2014r. na kierowników jednostek organizacyjnych w związku z niewykonywaniem obowiązku prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznych.
§ 2
Zobowiązuje się Przewodniczącego Rady do poinformowania skarżącego o sposobie załatwienia skargi.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący
Rady Gminy Mykanów
inż. Włodzimierz Cichoń
W dniu 15 października 2014r. wpłynęła skarga od Pana Adama Szulca- Prezesa Zarządu Szulc-Efekt sp.zo.o. na kierowników jednostek organizacyjnych na niewykonywanie przez nich obowiązku określonego w art. 8 ustawy z dnia 6 września 2001r o dostępie do informacji publicznej.
Zgodnie z art. 8.1 w/w ustawy Tworzy się urzędowy publikator teleinformatyczny - Biuletyn Informacji Publicznej - w celu powszechnego udostępniania informacji publicznej, w postaci ujednoliconego systemu stron w sieci teleinformatycznej, zwany dalej "Biuletynem Informacji Publicznej".
Bezspornym faktem jest, iż gmina Mykanów posiada Biuletyn Informacji Publicznej, gdzie również znajduje się zakładka dotycząca jej jednostek organizacyjnych, oświatowych i pomocniczych. Mając powyższe na uwadze skargę należało uznać za bezzasadną.