OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY MYKANÓW z dnia 10 stycznia 2013r
z dnia 10 stycznia 2013r.
o przystąpieniu
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
Zainteresowani mogą zgłaszać wnioski do wyżej wymienionego planu
Jednocześnie na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 11, art. 39 ust. 1 i art. 54 ust. 3 w związku z art. 29 ustawy z dnia 3 października 2008 r.
Wnioski i uwagi należy składać na piśmie, w siedzibie Urzędu Gminy Mykanów, ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, w terminie do dnia 1 lutego 2013r. przy czym dopuszcza się składanie wniosków do wyżej wymienionego planu ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Mykanów, ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, pokój nr 4, budynek B oraz drogą elektroniczną na adres: budownictwo@mykanow.pl, opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Wniosek lub uwaga powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Mykanów.