główna zawartość
artykuł nr 1

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Mykanów: dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw przy Przedszkolu w Starym Cykarzewie oraz szkołach w Wierzchowisku, Mykanowie i Starym Kocinie
Numer ogłoszenia: 146215 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów, ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, fax 034 3288019 w. 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw przy Przedszkolu w Starym Cykarzewie oraz szkołach w Wierzchowisku, Mykanowie i Starym Kocinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie oraz zamontowanie wyposażenia placów zabaw: -Przedszkole Stary Cykarzew: zestaw z drewna : wieża duża z dachem,wejście na podest wieży - trap, zjeżdzalnia metalowa; piaskownica ; huśtawka podwójna z siedziskami koszykowymi - 2 sztuki; huśtawka wagowa - 2 sztuki; ławka drewniana z oparciem; urządzenie sprężynowe ; -Szkoła Mykanów: zestaw z drewna: wieża duża z dachem,wejście na podest wieży -trap, zjażdżalnia metalowa; piaskownica; huśtawka podwójna z siedziskami koszykowymi; huśtawka wagowa; ławki drewniane z oparciem - 2 sztuki; zestaw do przewrotów; karuzela; kosze na śmieci - 2 sztuki; Szkoła w Starym Kocinie zestaw z drewna : wieża duża z dachem - 2 sztuki, pomost ruchomy wiszący, zjeżdżalnia metalowa; piaskownica; huśtawka podwójna z siedziskami koszykowymi; huśtawka wagowa - 2 sztuki; huśtawka podójna z siedziskami płaskimi; karuzela tarczowa; Szkoła w Wierzchowisku zestaw z drewna: wieża duża z dachem, wejście na podest wieży - trap, zjeżdżalnia metalowa; piaskownica hustawka podwójna z siedziskami koszykowymi - 2 sztuki; huśtawka wagowa - 2 sztuki; ławka drewniana z oparciem; pociąg lokomotywa; wagon z daszkiem; wagon bez daszku; Na każdy plac zabaw należy zamontować regulamin placu zabaw Szczegółowe warunki dostarczanego sprzętu zawiera siwz

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.53.52.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: posiadają niezbędne doświadczenie do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem w przypadku składania przez konsorcjum, każdy z członków musi spełniać ten warunek; - posiadają niezbędną wiedzę,doświadczenie,potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: wykonali z należyta starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postepowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresieco najmniewj 3 zamówienia o podobnym charakterze (tj. dostarczyli i zmontowali co najmniej 3 place zabaw o wartości 40 000zł brutto łącznie) oraz dysponują osoba z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do pełnienia obowiązku kierownika budowy w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego - w przypadku oferty złożonej przez grupę wykonawców wspólnie warunek ten musi byc spełniony łacznie przez wszystkich. - znajdują sie w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art.24 ustawy Pzp - w pryzpadku oferty składanej wspólnie przez grupę wykonawców, każdy z nich musi spełniać ten warunek -udzielą gwarancji na dostarczone urządzenia oraz ich zamontowanie na okres minimum 36 miesięcy - oferowane wyroby muszą spełniać warunki określone w siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy do oferty przedstawiają nastepujące dokumenty: -podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu - wzór załącznik nr 2 -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przez firme rozpoczętych i zakończych dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia ( dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw -co najmniej 3 o wartości 40000złbrutto)- wzór załącznik nr 3 -informacje dotyczące jakości wykonanych i odebranych prac wymienionych w załączniku nr 3, wystawione przez zamawiających te dostawy -kserokopie uprawnień zawodowych kierownika robót oraz kserokopia zaświadczenia o przynależności do samorządu zawodowego -ponadto do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające ,że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w postaci opisów, fotografii, zaświadczeń podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzających ,ze dostarczane produkty odpowiadają normom lub soecyfikacją technicznym, tzn aktualnych certyfikatów zakładów kontroli jakości i bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń zabawowych potwierdzających zgodnośc tych urządzeń z normami dotyczącymi wyposażenia terenów rekreacyjno-sportowych. -oświadczenie o udzieleniu gwarancji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy