Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy
Urząd Gminy Mykanów, dnia 30.03.2007
W Mykanowie
- wykształcenie wyższe z zakresu prawa
- wpis na listę radców prawnych
- obsługa komputera
- doświadczenie pracy w administracji publicznej
- prawo jazdy kategorii B, własny samochód
- dyspozycyjność
- obsługa prawna Rady, Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych
- sporządzanie opinii prawnych
- opracowywanie projektów aktów prawnych
- opiniowanie projektów aktów prawnych, umów i porozumień
- występowanie przed sądami i urzędami
- życiorys
- list motywacyjny
- dyplom ukończenia studiów
- poświadczenie wpisu na listę radców prawnych
- kwestionariusz osobowy
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach
- dokument potwierdzający staż pracy, ewentualnie opinia z poprzedniego miejsca pracy
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (Sekretariat) lub przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko Radcy Prawnego w terminie do 18 kwietnia 2007.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
(list motywacyjny, szczegółowe CV) powinny być opatrzone klauzulą
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr.101 poz.926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr.142 poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”
Krzysztof Smela
Wójt Gminy Mykanów