główna zawartość
artykuł nr 1

Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy

Urząd Gminy                                                                           Mykanów, dnia 30.03.2007

W Mykanowie

Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

Radca prawny: w wymiarze zatrudnienia  ½ etatu

1. Wymagania niezbędne :

-  wykształcenie wyższe z zakresu prawa

-  wpis na listę radców prawnych

-  obsługa komputera

2. Preferencje dodatkowe:

 - doświadczenie pracy w administracji publicznej

 - prawo jazdy kategorii B, własny samochód

 - dyspozycyjność

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  - obsługa prawna Rady, Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych

 - sporządzanie opinii prawnych

 - opracowywanie projektów aktów prawnych

 - opiniowanie projektów aktów prawnych, umów i porozumień

 - występowanie przed sądami i urzędami

4. Wymagane dokumenty:

  - życiorys

 - list motywacyjny

 - dyplom ukończenia studiów

 - poświadczenie wpisu na listę radców prawnych

 - kwestionariusz osobowy

 - inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach

 Dokumenty dodatkowe:

 - dokument potwierdzający staż pracy, ewentualnie opinia z poprzedniego miejsca pracy

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (Sekretariat) lub przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko Radcy Prawnego w terminie do 18 kwietnia 2007.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

(list motywacyjny, szczegółowe CV) powinny być opatrzone klauzulą

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr.101 poz.926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr.142 poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”

 

Krzysztof Smela

Wójt Gminy Mykanów