główna zawartość
artykuł nr 1

OGŁOSZENIE OTWARTEGO KONKURSU OFERT NA REALIZACJĘ ZADANIA PUBLICZNEGOp.n. ?Ochrona zdrowia i przeciwdziałanie alkoholizmowi oraz promocja zdrowego stylu życia w Sołectwach Gminy Mykanów.

http-equiv="Content-Type" />

Wójt Gminy Mykanów

ul Samorządowa 1

42-233 Mykanów

tel. (034) 32-88-019

fax. (034) 32-88-023

www.mykanow.pl

e-mail: wojt@mykanow.pl

 


Mykanów 21-04-2009

 

Na podstawie przepisów ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. 2003 Nr 96, poz. 873, Dz.U. 2004 nr 64 poz. 593,
nr 116, poz. 1203 i nr 210 poz. 2135 oraz Dz. U. 2005 nr 155 poz. 1298, nr 169 poz. 1420
i nr 175 poz. 1462) oraz Uchwały Nr13/II/2006. Rady Gminy Mykanów z dnia 06.12.2006r. w sprawie Programu Współpracy Gminy Mykanów z Organizacjami Pozarządowymi w roku 2007;

 

WÓJT GMINY MYKANÓW

OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT

NA REALIZACJĘ ZADANIA PUBLICZNEGO

 

p.n. „Ochrona zdrowia i przeciwdziałanie alkoholizmowi oraz promocja zdrowego stylu życia w Sołectwach Gminy Mykanów.

 

I. Rodzaje zadań:

- propagowanie wśród dzieci, młodzieży i dorosłych aktywności ruchowej poprzez udział w grach zespołowych w celu przeciwdziałania patologiom,

- organizowanie i udział w zawodach sportowych,

- utrzymanie i rozwijanie bazy sportowej i sprzętowej

- organizacja czasu wolnego poprzez propagowanie wśród dzieci, młodzieży i dorosłych kultury i tradycji regionalnych oraz czytelnictwa literatury w celu przeciwdziałania patologiom,

- szkolenie dzieci i młodzieży w zakresie tańca i gry na instrumentach muzycznych,

- organizowanie i udział imprezach kulturalnych,

- utrzymanie i modernizacja urządzeń, instrumentów oraz strojów

- promowanie wśród mieszkańców zdrowego i aktywnego stylu życia poprzez organizację imprez na świeżym powietrzu.

II. Wysokość środków publicznych przekazanych na realizację zadania.

Środki przeznaczone na realizację powyższego zadania stanowią kwotę łączną 80 000zł

III. Zasady przekazania dotacji.

Dotacja zostanie przekazana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. nr 96, poz. 873z późn. zm.),
po podpisaniu stosownej umowy z wyłonionym oferentem.

IV. Termin i warunki realizacji zadania.

Podmioty, które otrzymają dotację obowiązane są do realizacji zadania z uwzględnieniem przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2009 roku.

Podmiot wykonujący zlecone zadanie udostępnia kontrolującemu wszelką dokumentację związaną z jego realizacją. Zwrot niewykorzystanych dotacji następuje na konto Gminy Mykanów w terminie 14 dni od daty zakończenia zadania. Sprawozdanie z realizacji zadania publicznego, określonego w umowie należy sporządzić w terminie 30 dni po upływie terminu, na który umowa została zawarta.

 

 

V. Termin składania ofert.

Podmiot ubiegający się o dotację składa ofertę w sekretariacie Urzędu Gminy Mykanów,
w terminie do 29 maja 2009 roku włącznie, do godz. 1500, w zamkniętej kopercie, opatrzonej nazwą podmiotu oraz dopiskiem: Oferta na realizację zadania publicznego

p. n „Ochrona zdrowia i przeciwdziałanie alkoholizmowi oraz promocja zdrowego stylu życia
w Sołectwach Gminy Mykanów.

VI. Termin, tryb i kryteria stosowane przy wyborze oferty.

Publicznego otwarcia ofert w dniu 1 czerwca 2009 r. o godzinie 900 dokona Wójt
w obecności Zespołu Doradczo - Opiniodawczego ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi działającymi na terenie Gminy Mykanów.

Wójt wraz z zespołem Doradczo - Opiniodawczym przy rozpatrywaniu ofert:

1.   ocenia możliwość realizacji zadania przez organizację pozarządową ,

2.   ocenia przedstawioną kalkulację kosztów realizacji zadnia, w tym w odniesieniu
do zakresu rzeczowego zadania,

3.   uwzględnia wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania.

4.   ocenia działalność w zakresie ochrony zdrowia i przeciwdziałania alkoholizmowi poprzez upowszechnianie kultury fizycznej oraz promocję zdrowego stylu życia ze szczególnym uwzględnieniem działań na terenie Gminy Mykanów w roku 2008.

VII. Informacja o zadaniach zrealizowanych przez Gminę Mykanów w roku ogłoszenia otwartego konkursu ofert i w roku poprzednim zadaniach publicznych tego samego rodzaju i związanych z nimi kosztami, ze szczególnym uwzględnieniem wysokości dotacji przekazanych organizacjom pozarządowym, podmiotom, o których mowa w art. 3 ust. 3, oraz jednostkom organizacyjnym podległym Gminie Mykanów lub przez nie nadzorowanym.

W roku 2008 Gmina Mykanów realizowała porównywalne zadanie przeznaczając na ten cel kwotę 50 000zł. W roku bieżącym nie było realizowane zadanie tego samego rodzaju i nie udzielano żadnych dotacji podmiotom, o których mowa w art.3 ust.3 Ustawy.

 

Zestaw dokumentów można odbierać osobiście w pokoju nr 14 w budynku A Urzędu Gminy Mykanów, ul. Samorządowa 1 tel. (034) 3288-019 w. 36 lub na stronie internetowej Gminy Mykanów www.mykanow.pl - zakładka sport

 

Krzysztof Smela

Wójt Gminy Mykanów.