główna zawartość
artykuł nr 1

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

http-equiv="Content-Type" />

  Mykanów, dnia 11.08.2009r.

 

 

 

 

Urząd Gminy w Mykanowie

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy :

 

Podinspektor do spraw gospodarki komunalnej i inwestycji gminnych

– w wymiarze 1 etatu

 

 

 

1. Wymagania niezbędne :

 

- Wykształcenie wyższe z zakresu: architektury, budownictwa, drogownictwa

lub  wykształcenie średnie o profilu z zakresu budownictwa  oraz udowodniony co najmniej 3- letni staż pracy

 

- Obsługa komputera

- Znajomość ustaw:

O samorządzie gminnym

Prawo Budowlane

 

2. Preferencje dodatkowe :

- prawo jazdy kategorii B

- udokumentowany 1 rok pracy w administracji, lub w branży budowlanej

- dyspozycyjność

 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :

 

- Przygotowywanie dokumentacji budowlanej i współpraca z wykonawcami inwestycji  zlokalizowanych w pasie drogi.

- Nadzór inwestycji budowlanych zlokalizowanych w pasie drogi i inwestycji kubaturowych

- Realizacja zadań z zakresu  gospodarki komunalnej w ramach działań referatu .

 

 

 

 

 

 

 

4. Wymagane dokumenty :

 

- życiorys

- list motywacyjny

- kwestionariusz osobowy

- dyplom o ukończeniu studiów  lub świadectwo ukończenia szkoły średniej

- dokument potwierdzający staż pracy w przypadku wykształcenia średniego

- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie

 

 

Dokumenty dodatkowe:

 

- ewentualnie opinia z poprzedniego miejsca pracy

- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, doświadczeniu i zatrudnieniu .

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy ( Sekretariat) lub przesłać pocztą na adres Urzędu  z dopiskiem : „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. gospodarki komunalnej i inwestycji gminnych ”; w terminie do  4 września  2009r.  .

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane .

Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Mykanowie przy ul. Samorządowej 1.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą :

„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101 poz. 926z późn. zm. ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008r. Nr 223  poz. 1458 z późn. zm. )

 

 

Wójt Gminy

mgr Krzysztof Smela