główna zawartość
artykuł nr 1

Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Starym Broniszewie

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 188 z dnia 25.07.2006

POZYCJA 38194

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Mykanów: budowa sali sportowej wraz z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Starym Broniszewie

Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Mykanów, do kontaktów: Anna Szulc-Kimla, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019 wew. 32, fax 034 3288019 wew. 32, e-mail: zamowienia@mykanow.pl.

Adresy internetowe

Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mykanow.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sali sportowej wraz z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Starym Broniszewie.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Stary Broniszew gmina Mykanów.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

Czas trwania umowy ramowej:

Wartość umowy ramowej:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zadania obejmuje budowę sali wraz z łącznikiem o kubaturze 2 130 m sześc., powierzchnia zabudowy 558,8 m kw. Projektowany obiekt przeznaczony jest na szkolną salę gimnastyczną z zapleczem socjalno-sanitarnym, w łączniku zaprojektowano obszerny hol oraz szatnie dla dzieci. Konstrukcja budynku mieszana, zaplecze w konstrukcji tradycyjnej murowanej , sala gimnastyczna wykonana w konstrukcji żelbetowej monolitycznej , pokrycie –powłoka samonośna system ABM. Powłoka jednopłaszczowa od spodu podwieszone ocieplenie z wełny mineralnej i blacha trapezowa powlekana

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Atesty i certyfikaty na zastosowane materiały budowlane

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.22.00.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: Wybudowanie obiektu o kubaturze 2 130 m sześc

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 10

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 7 000,00 PLN

2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

a) posiadają sprzęt niezbędny do realizacji niniejszego zamówienia

b) zaproponują do realizacji niniejszego zamówienia następujący Personel

Kierownik budowy z uprawnieniami z zakresu konstrukcyjno - budowlanym, a do wykonania instalacji kierownicy robót ze stosownymi uprawnieniami branżowymi (uprawnienia sanitarne, uprawnienia elektryczne)

c) W okresie ostatnich 5 lat od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w BZP, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonawca ukończył, jako główny wykonawca, 1 zamówienie podobne do niniejszego zamówienia( tj budynek użyteczności publicznej o kubaturze minimum 1500 m sześc.). Zamówienie to musi być zakończone do dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia.

3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

a) roczny obrót wykonawcy w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, musi wynosić co najmniej 700 000,00 złotych rocznie ,

b) posiadać dostępne środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową (tzn. środki jeszcze nie zaangażowana dla innych działań wykonawcy) w wysokości co najmniej 400 000,00 złotych.

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena odbywa sie na zasadzie spełnia - nie spełnia

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)

2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego:

a) osobą fizyczną- tej osoby fizycznej;

b) spółką jawną - wspólnika;

c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu;

d) spółką komandytową- komplementariusza;

e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza;

f) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego

nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,

3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,

4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

5. Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

6. Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 )

7. Wykaz osób i podmiotów (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla kierownika Budowy oraz kierowników robót branżowych należy załączyć kserokopię uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do izby. Wykaz dotyczy kierownika budowy i kierowników robót branżowych.

8. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 ) zawierający potwierdzenie ukończenia, przez wykonawcę, w wymaganym okresie, wymaganych zamówień podobnych, a jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego powyżej należy wskazać prace za ten okres. Należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty zostały natężycie wykonane. Przy uwzględnianiu zamówień opłacanych w walucie innej niż złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia o przetargu w Biuletynie 9. Informacje o których mowa powyżej muszą być również przedstawione w formie streszczenia, sporządzonego na

podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ

10. informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości.

Przy przedstawieniu powyższych dokumentów sporządzonych w walucie innej niz złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.pl.

Opłata: 70 Waluta PLN.

Warunki i sposób płatności: plus podatek VAT, gotówką w kasie lub przelew.

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2006 godzina 11:00.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2006, godzina 11:15, Siedziba zamawiającego Mykanów, ul. Samorządowa 1 pokój 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

2) Informacje dodatkowe:

3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.07.2006.

Krzysztof Smela

Wójt Gminy Mykanów