główna zawartość
artykuł nr 1

Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w LubojnieOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Mykanów: Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Lubojnie
Numer ogłoszenia: 250606 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów, ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, fax 034 3288019 w. 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.4bip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Lubojnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa szkolnej sali sportowej o wymiarach brutto 13,38 x24,20m wraz z łącznikiem mieszczącym zaplecze socjalno - sanitarne oraz łączącym budowanym salę z istniejącym budynkiem dydaktycznym szkoły. Ogółem powierzchnia zabudowy wynosi 506,42m2. Projektowany obiekt składa się z dwóch części o różnej formie architektonicznej każdy. Łącznik składa się jakby z kilku prostopadłościanów, sala natomiast ma formę półwalca. Konstrukcja mieszana. zaplecze w konstrukcji tradycyjnej ,murowej,strop gęstożebrowy oparty na murowanych ścianach Konstrukcyjnych.Sala gimnastyczna wykonana w konstrukcji żelbetowej monolitycznej pokrycie - powłoka samonośna system ABM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja budowlana. W zakres prac wchodzi również wyposażenie sali zgodnie z projektem tj. drabinki, kosze, bramki ,siatki ,ławki przestawne, linki i wszystkie inne wymienione w dokumentacji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.12.22.22-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 15 000,00 zł w formie zgodnie z art.45 ust.6 uPzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić następujące warunki: - posiadanie przez wykonawce uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania art.24 uPzp -posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia .Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: personel : kierownik budowy z uprawnieniami zgodnie z Prawem Budowlanym oraz kierownicy robót branżowych ( branża sanitarna, gazowa , elektryczna; ukończenie przez wykonawcę jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w BZP 1 zamówienia podobnego do niniejszego ( tj. budowa obiektu sportowego w technologii jak budynek będący przedmiotem niniejszego zamówienia . zamówienie to musi być zakończone do dnia ukazania sie niniejszego ogłoszenia -znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Wykonawca musi spełniać łącznie nastepujące warunki: roczny obrót wykonawcy w ostatnich 3 latach obrotowych a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres musi wynosić co najmniej 1 000 000,00zł rocznie oraz posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000,00zł Ocena na zasadzie zero -jedynka. Niespełnienie choćby jednego warunku powoduje wykluczenie wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na spełnienie warunków udziału w postępowaniu przedstawia następujące oświadczenia i dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objetych niniejszym zamówieniem ważność zaświadczenia 6 miesięcy przed terminem składania ofert -oświadczenie o spełnieniu warunków - druk załącznik nr 2 ( ważność przed upływem terminu składania ofert) - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - druk załącznik nr 9 ( ważnośc przed upływem terminu składania ofert) -wykaz osób dot. spełnienia warunku posiadania Kadry wg załącznika nr 3 wraz z uprawnieniami oraz dokumentami potwierdzającymi członkowstwo w izbie inżynierów budownictwa -wykaz zawierający potwierdzenie wykonania zamówienia podobnego do niniejszego zamówienia -druk załącznik nr 4 oraz dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia -informacja o obrotach,zobowiązaniach ,należnościach za okres 3 lat należy przedstawić w formie streszczenia - druk załącznik nr 5 -polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum w postawionym warunkach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy