główna zawartość
artykuł nr 1

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę szkoły w Starym Cykarzewie o część dydaktyczną dla potrzeb gimnazjum wraz z budową sali gimnastycznej

Mykanów: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę szkoły w Starym Cykarzewie o część dydaktyczną dla potrzeb gimnazjum wraz z budową sali gimnastycznej
Numer ogłoszenia: 72192 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów, ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, fax 034 3288019 w. 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę szkoły w Starym Cykarzewie o część dydaktyczną dla potrzeb gimnazjum wraz z budową sali gimnastycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rozbudowę szkoły w Starym Cykarzewie . W zakres projektu wchodzi : pomieszczenia dydaktyczne, pomieszczenia sanitarno-socjalne , pokój nauczycielski, gabinet dyrektora , sala gimnastyczna o wymiarach użytkowych 15m x 24m. W zakres opracowania wchodzą następujące elementy:opracowanie map do celów projektowych ,badania geologiczne i określenie warunkó gruntowo-wodnych podłoża gruntowego , projekt budowlany, projekty wykonawcze, uzgodnienia branżowe, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne , informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, kosztorysy inwestroskie, uzyskanie pozwolenia na budowę

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.23.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają niezbędne doświadczenie do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; posiadają niezbędną wiedzę ,doświadczenie,potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat , a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie jedno zamówienie o podobnym charakterze tj. wykonanie prac projektowych dotyczących budowy sal gimnastycznych lub hal sportowych ; oraz dysponują osobami z uprawnieniami do projektowania we wszystkich specjalnościach branżowych niezbednych do realizacji kompleksowego zadania (uprawnienia architektoniczne ,konstrukcyjne, sanitarne ,elektryczne) i odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo Budowlane i jest wpisany na listę członków właściciwej Izby Samorządu Zawodowego; znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy PZP -udzielą gwarancji na prawidłowe opracowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi normami oraz zgodnością z warunkami terenowymi.Gwarancja udzielona jest na okres do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zamawiający na podstawie złożonych przez oferenta dokumentów dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór załacznik nr 2 -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do eiwdencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przez firmę ( rozpoczętych i zakończonych) prac odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia ( projektowanie sal gimnastycznych lub hal sportowych) - załącznik nr 3 -informacje dotyczące jakości wykonanych i odebranych prac wymienionych w załączniku nr 3 ,wystawione przez zamawiających te roboty; -kserokopie uprawnień zawodowych osób przewidzianych do wykonania prac projektowych oraz kserokopie zaświadczeń o przynależności do izby -oświadczenie o udzieleniu gwarancji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1 pokój nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów] ul. Samorządowa 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Załączniki:
SIWZ203.00 KB
Ogłoszenie o wyborze oferty25.98 KB