główna zawartość
artykuł nr 1

Wykonanie boisk sportowych w Mykanowie w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012Numer ogłoszenia: 144932 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Mykanów: Wykonanie boisk sportowych w Mykanowie w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 144932 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów, ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, fax 034 3288019 w. 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie boisk sportowych w Mykanowie w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012. Przedmiot zamówienia obejmuje : a/ budowę boiska do piłki nożnej w wymiarach 30,0mx62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0m x 56,0m) -podbudowa przepuszczalna obrzeża betonowe Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty nalezy wykonać zgodnie z dokumnetacją projektową ( załącznik nr 3 do siwz SST 9 załączniknr 2 do siwz) nawierzchnia do piłki nożnej syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr3 do siwz )i SST ( załącznik nr 2 do siwz) wyposażenie :bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki; siatki do bramek - 2 sztuki b/ budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1m x 32,1m o powierzchni całkowitej 613,11m2 ( pole do gry 15,1 x28,1m) podbudowa przepuszczalna wszystkie elemety zgodne z właściwościami określonymi w dokumnetacji projektowej roboty nalezy wykonac zgodnie z dokumnetacją projektową i SST nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonym w dokumentacji projektowej i SST, technologie układania nawierzchni zgodnie z dokumentacją projektową. Wyposażenie do piłki koszykowej : obręcz uchylna do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki ,tablica do koszówki epoksydowa o wym.105x180 cm 2 sztuki, mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki, konstrukcja do koszykowki dwusłupowa,montowana w tulejach -2 sztuki wyposazenie do piłki siatkowej :słupki do siatkowki,stalowe ,wielofunkcyjne mocowane w tulejach ( badminton, tenis, siatkowka) -2 sztuki,siatka do siatkówki - 2 sztuki c/ ogrodzenie terenu szczegółowe rozwiązania zgodnie z dokumnetacją projektową oraz SST d/oświetlenie terenu bedą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min.9m.Szczegółowe rozwiązania wg dokumnetacji projektowej oraz SST e/chodniki - ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener ( na odpadki stałe) wykonana zgodnie z dokumentacją projektową i SST. f/fundamenty pod budynek zaplecza socjlanego wykonane zgodnie z dokumentacją projektową i SST g/budowa przyłącza wodociągowego oraz przyłacza kanalizacyjnego zgodnie z dokumentacją projektową i SST g/ budowa budynku sanitarno -szatniowego zgodnie z dokumentacją projektową i SST

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 15000.00zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy PZP. Wadium należy wnieśc przed upływem terminu skladania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto w BS MYkanów nr 08825800052001000009250001.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia,dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz styacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1/ udokumnetowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres proewadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy synteycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową ( wykonane w ramach jednej lub dwóch umów) 2/ potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymiw specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych,wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci,istalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 3/ ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500000PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez Zamawiającego i podanych w siwz) dołączonych do oferty. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniulub ,którzy złożyli dokumenty zawierające blędy , do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba,ze mimo ich uzupełnienia konieczne byloby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca składa nastepujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu określonych w art.22 ust.1 wg wzorów , które stanowią załączniki do siwz -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczenika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozlożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową ( dopuszczalne jest wykazanie realizacji dwóch boisk w ramach jednej lub dwóch umów) z podaniem ich wartości,przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania . Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające ,ze roboty te zostały wykonane należycie ( referencje ,protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do siwz - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania roboatmi budowlanymi przez wskazane osoby we wskazanych specjalnościach oraz zaświadczenia ,wydane przez właściwą Izbę samorządu zawodowego ( okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa) ,potwierdzające wpis danej osoby na liste członków właściwej Izby. - Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedziałności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wskazanej wysokości. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą ,że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ponadto Wykonawca musi złożyć dokumenty o spełnienie warunków jakościowych . Materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną ( nawierzchnia poliuretanowa ): badania na zgodność z normą PN-EN14877 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratium badającego nawierzchnie sportowe np.Labosport; karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, atest PZH dla oferowanej nawierzchni, autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwaracji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię Materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej ( sztuczna trawa ): badania na zgodność z norma PN-EN 15330-1 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np.Labosport ; certyfikat FIFA ( 1 Star lub 2 Star) dla oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodnośc parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA ; karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta ; atest PZH dla oferowanej nawierzchni ; autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na te nawierzchnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy