główna zawartość
artykuł nr 1

Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego przy ulicy Długiej 135 w Wierzchowisku

?

 

Mykanów: termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego przy ulicy Długiej 135 w Wierzchowisku
Numer ogłoszenia: 264674 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów , ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, faks 034 3288019 w. 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego przy ulicy Długiej 135 w Wierzchowisku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku wielofunkcyjnego przy ul. Długiej 135 w Wierzchowisku CPV 4500000-8 przygotowanie terenu pod budowę 45321000-3 izolacja cieplna 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych wykończeniowe, pozostałe 45452000-0 zewnętrzne czyszczenie budynków 45440000-3 roboty malarskie i szklarskie 45431000-7 kładzenie płytek 45420000-7 roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty Ciesielskie 45261000-4 wykonywanie pokryć i Konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45261100-5 wykonywanie konstrukcji dachowych 45261900-3 usługi napraw i konserwacji dachów 45332300-6 roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332200-5 roboty instalacyjne hydrauliczne 45331110-0 instalowanie kotłów 45333000-0 roboty instalacyjne gazowe 45410000-4 tynkowanie 45430000-0 pokrywanie podłóg i ścian 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie termomodernizacji budynku wielofunkcyjnego obejmujący: -docieplenie ścian przy pomocy styropianu o grubości 14 cm o pow. 784,39 m2 -docieplenie ścian przy pomocy styropianu o grubości 16 cm o pow. 36,00m2 - docieplenia stropów poddasza wełną mineralną grubość 18 cm o pow.633,30m2 -częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na PCV - powierzchnia wymienianej stolarki 24,16m2 -pozostałe prace budowlane związane z termomodernizacją -, rury spustowe, demontaż i montaż oraz malowanie krat okiennych, remont kominów 2. Wykonanie pozostałych prac budowlanych w tym budynku: - remont dachu polegający na wymianie części pokrycia dachu z blachy , wymiana obróbek blacharskich , wzmocnienie konstrukcji drewnianej dachowej, malowanie pokrycia dachowego - remont pomieszczeń na poddaszu budynku pawilonu wielofunkcyjnego w Wierzchowisku - prace instalacyjno- kanalizacyjne na remontowanym poddaszu - wykonanie przebudowy układu grzewczego w budynku z zamontowaniem oddzielnego kotła gazowego Do zadań oferenta należeć będzie: urządzenie zaplecza placu budowy , przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż.; zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji . W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku ,gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej , koszty przeprojektowania poniesie oferent..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.40.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie dotyczącego budowy lub remontu lub modernizacji budynku o wartości minimum 600 000zł , zawierający w swym zakresie wykonanie termomodernizacji tego obiektu 2) potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie dotyczącego budowy lub remontu lub modernizacji budynku o wartości minimum 600 000zł , zawierający w swym zakresie wykonanie termomodernizacji tego obiektu z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób posiadających wskazane uprawnienia 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wskazanej wysokości. Przy zamówienia Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy składajacy ofertę Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Składając ofertę wspólnie (art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: następujące dokumenty i oświadczenia: oferta, wykaz wykonanych robót budowlanych (Załącznik Nr 5 do SIWZ), dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3) ustawy (Załącznik Nr 6 do SIWZ), podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. następujące dokumenty i oświadczenia: oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (Załącznik Nr 7 do SIWZ), odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1 pokój 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 11:00, miejsce: UIrząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: pozyczka z WFOŚiGW Katowice, Zakres prac dotyczący termomodernizacji należy zakończyć do 15 listopada 2009r..