Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 2 300 000zł
Mykanów: udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 2 300 000zł
Numer ogłoszenia: 132971 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów , ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, faks 034 3288019 w. 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 2 300 000zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego w łącznej kwocie 2 300 000zł na następujące inwestycje gminne: - przebudowa drogi gminnej Mykanów ,Radostków , Radostków Błoszyńskie - etap I przebudowa odcinka drogi Radostków Błoszyńskie i etap II przebudowa odcinka drogi Mykanów ul. Zielona i Samorządowa - kwota kredytu 1500 000zł , w tym kwota 500 000 zł zaciągnąć na okres wrzesień 2009 do wrzesień 2014 z uwzględnieniem 12 miesięcznego okresu karencji w spłacie kapitału ; kwota 1 000 000,00 na okres od września 2009 do czerwca 2019 z uwzględnieniem 12 miesięcznego okresu karencji w spłacie - budowa urządzeń kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym w miejscowościach Czarny Las , Kużnica Kiedrzyńska w kwocie 300 000,00 zł na okres wrzesień 2009 do września 2014 z uwzględnieniem okresu karencji w spłacie do końca 2010 r. - rozbudowa szkoły w Starym Cykarzewie o część dydaktyczną dla gimnazjum i salę gimnastyczną - kwota kredytu 500 000zł na okres od września 2009 do września 2019 z okresem karencji w spłacie do końca 2010 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do refinansowania już zapłaconych faktur. - Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową jako zabezpieczenie kredytu. - Prowizja jednorazowa płatna będzie w momencie uruchomienia kredytu. - W warunkach kredytu prosimy uwzględnić możliwość bezkosztowej wcześniejszej spłaty kredytu. -oprocentowanie kredytu - zmienne w oparciu o średnią stawkę WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego kolejny miesiąc spłaty odsetek powiększone o marżę banku w okresie obowiązywania umowy Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych od kwoty wykorzystanego kredytu. - umożliwienie zmiany terminu uruchomienia transzy kredytu bez pobierania dodatkowych opłat. Załącznikiem do niniejszej siwz jest , uchwały Rady Gminy o zaciągnięciu kredytu oraz opinia RIO o możliwości spłaty planowanego kredytu. , uchwała budżetowa na 2009r., sprawozdania Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N za I półrocze 2009r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy Wykonawca winien złożyć oświadczenie ( załącznik nr 2 ) ,że spełnia warunki udziału w postępowaniu tj. : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia postawionych warunków Wykonawca przedstawia następujące dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1 do siwz - oświadczenie o spełnieniu warunków oraz braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 - aktualny dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ). - zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych zgodnie z Prawem Bankowym - pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę ( o ile ich umocowanie nie wynika z danych zawartych w rejestrze) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul.Samorządowa 1 pokój 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
link do uchwały budżetowej na rok 2009
http://www.mykanow.4bip.pl/index.php?job=wiad&idg=5&id=400&x=15&y=5&n_id=681