główna zawartość
artykuł nr 1

Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 483 w miejscowości Stary Cykarzew

Mykanów: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 483 w miejscowości Stary Cykarzew
Numer ogłoszenia: 358224 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów , ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, faks 034 3288019 w. 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 483 w miejscowości Stary Cykarzew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 483 w miejscowości Stary Cykarzew -odcinek od posesji nr 15 do ul. Krótkiej CPV 45 233 CPV 45 232 Zakres prac niniejszego zamówienia obejmuje : - budowa chodnika na długości 152m o zmiennej szerokości od 4 m na wysokości kościoła do 2,0m jednostronnego przyjezdniowego na odcinku od posesji 15 do przy drodze wojewódzkiej nr 483 . Nawierzchnia z kostki w kolorze szarym grubości 8 cm - zjazdy do obsługi przyległych posesji, nawierzchnia z kostki w kolorze czerwonym -budowa drenażu z rur perforowanych PCV 110mm Do zadań oferenta należeć będzie : - - urządzenie zaplecza placu budowy - przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż, - zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich. - uzyskanie decyzji na wejście w teren w ZDW w Katowicach -oznakowanie robót zgodnie z tymczasową organizacją ruchu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - dokumentacja stanowi załącznik do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.22.45-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: Zaproponować do realizacji niniejszego zamówienia następujący Personel Kierownik budowy z uprawnieniami w zakresie robót drogowych bez ograniczeń zgodnie z Prawem budowlanym ukończenia przez wykonawcę,, w okresie ostatnich 5 lat od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w BZP, 1 zamówienia dotyczącego budowy lub przebudowy lub remontu chodnika o pow .minimum 500m2 zlokalizowanego w ciągu drogi wojewódzkiej lub dróg krajowych lub powiatowych. Zamówienie muszą być zakończone do dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać warunek: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 300 000 zł Ocena spełnienia warunków odbywa się na zasadzie spełnia - nie spełnia Nie spełnienie choćby jednego warunku powoduje wykluczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. Oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia -załącznik nr 3 Wykaz osób- dot. spełnienia warunku (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 do niniejszej siwz), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz dotyczy kierownika budowy , należy także dołączyć uprawnienia zawodowe tej osoby oraz dokumenty potwierdzające członkowstwo w izbie inżynierów budownictwa 1. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej siwz) zawierający potwierdzenie ukończenia przez wykonawcę, w wymaganym okresie wymaganych zamówień podobnych) do niniejszego zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w kolumnie obok należy wskazać prace za ten okres. Należy załączyć dokument potwierdzający , że roboty zostały należycie wykonane. 2. Przy uwzględnianiu zamówień opłacanych w walucie innej niż złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 1. Przedstawienie polisy , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość conajmniej 300 000zł. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9.1 niniejszej siwz w poz. B i C muszą spełniać oni łącznie. 2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) Współwykonawcy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (zwanego w niniejszej siwz Pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden ze Współwykonawów; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Współwykonawów. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. 3) Każdy ze Współwykonawów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4), art. 24 ust. 1-2 i art. 26 ust. 1 u.p.z.p. Uwzględniając niniejsze: a) każdy ze Współwykonawów musi złożyć odnoszące się do niego dokumenty wymienione w pkt. 9.1. niniejszej siwz w poz.: A.1, oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1-2 u.p.z.p. (sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz , b) dokumenty wymienione w tabeli opisanej w pkt. 9.1. niniejszej siwz w poz.: B.1-2 oraz Formularz Oferty (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej siwz), oświadczenie o akceptacji przez Wykonawcę Warunków umowy (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej siwz), oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz), wykaz prac przeznaczonych do podwykonania (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej siwz) - powinny dotyczyć łącznie wszystkich Współwykonawów i powinny być podpisane przez Pełnomocnika; c) spełnienie warunków, o których mowa w tabeli opisanej w pkt. 9.1. niniejszej siwz w poz.: B.3, może nastąpić poprzez złożenie dokumentów dotyczących któregokolwiek ze Współwykonawów; d) oświadczenia, o których mowa w pkt.14.4.1) niniejszej siwz mogą zostać złożone przez każdego ze Współwykonawów samodzielnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 11:00, miejsce: urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1 sekretrariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie realizowane przez gmine na podstawie porozumienia z Województwem Śląskim.