główna zawartość
artykuł nr 1

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi oświetlenia o podwyższonym standardzie na terenie gminy Mykanów

 

Mykanów: usługa oświetlania o podwyższonym standardzie na terenie gminy Mykanów
Numer ogłoszenia: 205623 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów, ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, faks 034 3288019 w. 32

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa oświetlania o podwyższonym standardzie na terenie gminy Mykanów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje modernizację oświetlenia grogowego na terenie gminy oraz zapewnienie uslugi oświetlenia miejsc publicznych i dróg o uzgodnionym podwyższonym standardzie oraz jego utrzymanie w okresie czterech lat.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    usługa może być świadczona przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze - urządzenia oświetlenia ulicznego stanowią własność ENION SA a zadaniem własnymGminy jest zapewnienie oświetlenia placów i dróg

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • ENION S.A. Oddział Częstochowa, ul. Armii Krajowej 5, 42-201 częstochowa, kraj/woj. śląskie.