Zarządzenie Wójta Gminy nr 23/2014
WÓJTA GMINY MYKANÓW
z dnia 4 kwietnia 2014 roku
w sprawie: przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących zasad i regulaminu funkcjonowania targowiska Gminnego w miejscowości Mykanów
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zm.) oraz § 2 ust. 4 uchwały Nr 219/XX/2013 Rady Gminy Mykanów dnia 15 marca 2013 r. w sprawie ustalenia zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Mykanów, zarządzam co następuje:
§ 1
Postanawia się przeprowadzić konsultacje zasad i regulaminu funkcjonowania targowiska Gminnego w Miejscowości Mykanów.
§ 2
Konsultacje będą przeprowadzone w terminie od dnia 5 kwietnia 2014 r. do dnia 5 maja 2014 r do godz. 1500 w formie ankiety.
§ 3
Ankieta o której mowa w §2 stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Formą konsultacji jest opublikowanie na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mykanów, na stronie internetowej Gminy ankiety, o której mowa w §3 oraz jej wyłożenie w Urzędzie Gminy oraz u Sołtysów.
§ 5
1. Konsultacje polegają na wypełnieniu ankiety lub wyrażeniu opinii co do zasad u sugestii w zakresie funkcjonowania targowiska.
2. Zasięg terytorialny konsultacji obejmie zarówno teren Gminy Mykanów jak inne tereny z których pochodzą osoby lub firmy zainteresowane korzystaniem z targowiska.
§ 6
Ankiety, opinie i uwagi wnoszone pisemnie należy składać do Urzędu Gminy Mykanów – biuro obsługi interesanta, faksem na nr 343740015 lub przekazać drogą elektroniczną na adres zamowienia@mykanow.pl terminie określonym w § 2.
§ 7
Zgłoszenia anonimowe lub nie zawierające uzasadnienia nie będą rozpatrywane.
§ 8
Osobą odpowiedzialną za przygotowanie konsultacji, udzielanie wyjaśnień i przyjmowanie opinii jest Pani Anna Szulc Kimla Tel. 34-3288-019 wew. 32 lub adres e-mail:zamowienia@mykanow.pl.
§ 9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Krzysztof Smela
Wójt Gminy Mykanów